Wstałam dziś ok.11 i pomagałam rodzicom sprzątać dom i zajmować się siostrą.
Po południu, pojechalam z mamą i Madzią do Kończyc na działkę drugiej babci. Właściwie byliśmy tam na chwile, obgadać coś z jednym panem. Była to dla mnie idealna okazja na robienie zdjęć, haha <3
Potem zjadłyśmy włoskie lody, posiedziałyśmy trochę na placu zabaw z Madzią i wróciłyśmy do domu.
Dzień więc uważam za w miarę udany :)
Kiedy wróciłyśmy czekała na mnie niesamowita niespodzianka! Tata kupił lustrzankę! Wciąż nie mogę się nacieszyć *_*
Robi przepiekne zdjęcia. Nie jest moja, ale mam prawo jej używać i z czasem może będe jej właścicielką.
Super!
Zrobiłam na działce wiele zdjęć, dodam tylko trochę bo robione cyfrówką nie mają takiej magii jak lustrzanką, ahah :) Dlatego też, dodam tylko kilka a w poniedziałek kiedy pojadę znowu na działkę wezmę lustrzankę i porobię zdjęcia :)
Macie też kilka zdjęć z lustrzanki sprzed niedawna ;d
![]() |
| Hahahahahaha bawimy sie lustrzanką :D |
| Taka piękna Madzia, lustrzanka działa cuda *_* |


Wow, ale jesteście podobne z siostrą do siebie. Taka miniaturka ciebie haha :D
OdpowiedzUsuńBuziak, Gośka ;*
wiele osób nam to mówi, haha :3
UsuńŁapię buziaka:* Nawzajem, trzymaj się <3