O 13 przyszły Ania i Magda. Razem świetnie bawiłyśmy się na podwórku, lejąc się wodą, nagrywajac jakieś głupie filmiki,tańcząc i wygłupiąjąc się. Aahh te wakacje :D
Potem byłam z mamą na basenie, popływałyśmy trochę, pogadałyśmy, powyglupiałyśmy się. Było naprawdę fajnie.
Na pocieszenie, że taka krótka notka, łapcie trochę zdjęć z okresu kiedy mnie nie było + zdjęcia z dzisiejszej zabawy z dziewczynami :3 :D
![]() | ||||||||
| Z dzisiaj :D |








Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuje za każdy komentarz ! <3 Napewno się odwdzieczę. :3